Fiat 125p
-
Zygfryd też mi coś nie pasuje w tych lampach, ale jak patrzę na zdjęcia fiata to jest większa przestrzeń pod lampami do zderzaka. Może uda mi się go trochę niżej zamontować.
AndDi troszkę się zrobiła skórka pomarańczy na lakierze. Próbuję ogarnąć aerograf.... Malowałem mocno rozcieńczoną farbą, może za duże ciśnienie miałem. Nie wiem, dopiero się uczę tym malować. Ale nie jest źle. W FSO nie takie babole wypuszczali
-
Zygfryd też mi coś nie pasuje w tych lampach, ale jak patrzę na zdjęcia fiata to jest większa przestrzeń pod lampami do zderzaka. Może uda mi się go trochę niżej zamontować.
AndDi troszkę się zrobiła skórka pomarańczy na lakierze. Próbuję ogarnąć aerograf.... Malowałem mocno rozcieńczoną farbą, może za duże ciśnienie miałem. Nie wiem, dopiero się uczę tym malować. Ale nie jest źle. W FSO nie takie babole wypuszczali
-
Ale mnie chodzi o ich kształt , a dokładnie jego brak. One powinny być w takich jakby trzech , dosyć dobrze widocznych płaszczyznach , a u Ciebie są takie szpiczaste , dodatkowo ten taki jakby pas , przetłoczenie , czy jak to tam nazwać , przy przednich błotnikach jest moim zadaniem za wąski. Robisz kawał dobrej roboty i o ile te za duże tylne światła można przeboleć , to ten przód wygląda trochę dziwnie. Ja sam mam bardzo luźne podejście w temacie podobieństwa do oryginału , ale zawsze powtarzam , że najbardziej charakterystyczne elementy trzeba odtworzyć , a akurat kierunki oraz te przetłoczenia w Fiacie są dosyć istotne. Powtarzam , nie czepiam się , tylko zwracam na to uwagę , bo jeśli tak to zostanie , to po skończeniu bedzie to wyglądać karykaturalnie - niestety. Załączam Ci fotkę mojego Fiata , jak ja to wszystko zrobiłem oraz fotke przodu z deagostini.
-
Ale mnie chodzi o ich kształt , a dokładnie jego brak. One powinny być w takich jakby trzech , dosyć dobrze widocznych płaszczyznach , a u Ciebie są takie szpiczaste , dodatkowo ten taki jakby pas , przetłoczenie , czy jak to tam nazwać , przy przednich błotnikach jest moim zadaniem za wąski. Robisz kawał dobrej roboty i o ile te za duże tylne światła można przeboleć , to ten przód wygląda trochę dziwnie. Ja sam mam bardzo luźne podejście w temacie podobieństwa do oryginału , ale zawsze powtarzam , że najbardziej charakterystyczne elementy trzeba odtworzyć , a akurat kierunki oraz te przetłoczenia w Fiacie są dosyć istotne. Powtarzam , nie czepiam się , tylko zwracam na to uwagę , bo jeśli tak to zostanie , to po skończeniu bedzie to wyglądać karykaturalnie - niestety. Załączam Ci fotkę mojego Fiata , jak ja to wszystko zrobiłem oraz fotke przodu z deagostini.
-
No generalnie o to mi chodziło , tylko źle się wyraziłem :) Dodatkowo ten pas przetłoczeniowy na samym przodzie jest , moim zdaniem , za wąski. Ta wewnętrzna płaszczyzna kierunkowskazu powinna być równo z przetłoczeniem na masce , tego na Twojej masce jeszcze nie ma , a kierunki już są i podejrzewam dlatego wygląda to dziwnie. Z tego co pamietam , to w ogóle autor jakos po Chińsku te kierunki i ich montaż zaprojektował , więc ja wyciąłem otwór na nie , a same kierunki zrobiłem z plexi nadając jej taki trzypłaszczyznowy kształt. Mówię o tym , bo na poczatku relacji bardzo konkretnie podeszłeś do tematu podobieństwa do oryginału , choćby te wneki na lampy , no a tu niestety , jak dla mnie nie wygląda to dobrze , ale to tylko moje zdanie... :)
-
No generalnie o to mi chodziło , tylko źle się wyraziłem :) Dodatkowo ten pas przetłoczeniowy na samym przodzie jest , moim zdaniem , za wąski. Ta wewnętrzna płaszczyzna kierunkowskazu powinna być równo z przetłoczeniem na masce , tego na Twojej masce jeszcze nie ma , a kierunki już są i podejrzewam dlatego wygląda to dziwnie. Z tego co pamietam , to w ogóle autor jakos po Chińsku te kierunki i ich montaż zaprojektował , więc ja wyciąłem otwór na nie , a same kierunki zrobiłem z plexi nadając jej taki trzypłaszczyznowy kształt. Mówię o tym , bo na poczatku relacji bardzo konkretnie podeszłeś do tematu podobieństwa do oryginału , choćby te wneki na lampy , no a tu niestety , jak dla mnie nie wygląda to dobrze , ale to tylko moje zdanie... :)
-
Na tym etapie to też można poprawić. Trzeba nieco maskę zwęzić. A w szeliny wkleić paski tektury. Potem od nowa przeszlifować to przetłoczenie pod łagodniejszym kątem, żeby szlif na dodatkowe wypełnienie wszedł. Też zwęzić czarną atrapę na światła. Widać, że jest z czego zjechać i gotowe. Polakierujesz w kolor razem z maską. To tyle jak chodzi o przód. Gorzej że szersze przetłoczenie powinno być na całej długości nadwozia. Tył też tak można załatwić, ale furtki, już z tym gorzej.
-
Na tym etapie to też można poprawić. Trzeba nieco maskę zwęzić. A w szeliny wkleić paski tektury. Potem od nowa przeszlifować to przetłoczenie pod łagodniejszym kątem, żeby szlif na dodatkowe wypełnienie wszedł. Też zwęzić czarną atrapę na światła. Widać, że jest z czego zjechać i gotowe. Polakierujesz w kolor razem z maską. To tyle jak chodzi o przód. Gorzej że szersze przetłoczenie powinno być na całej długości nadwozia. Tył też tak można załatwić, ale furtki, już z tym gorzej.
-
Chyba zrobię myk jak tulipan740i proponuję. Czyli zebrać trochę materiału po bokach czarnej atrapy. Bo nie dam rady poszerzyć teraz tego przetłoczenia,. Teraz się to rzuca w oczy bo maską nie jest żółta. Spróbuje też zrobić kierunki z grubszej foli... Ta co teraz użyłem jest bardzo cienka. Tylko czy to rozkleję wszystko. Bo przykleiłem na CA, niby mam rozklejac do kropelki, debonder. Ale czy on zadziała z papierem
to nie wiem.
-
Chyba zrobię myk jak tulipan740i proponuję. Czyli zebrać trochę materiału po bokach czarnej atrapy. Bo nie dam rady poszerzyć teraz tego przetłoczenia,. Teraz się to rzuca w oczy bo maską nie jest żółta. Spróbuje też zrobić kierunki z grubszej foli... Ta co teraz użyłem jest bardzo cienka. Tylko czy to rozkleję wszystko. Bo przykleiłem na CA, niby mam rozklejac do kropelki, debonder. Ale czy on zadziała z papierem
to nie wiem.
-
Kubek kawy i poranna porcja fiata
zerwałem kierunki. Poszpachlowalem dziury po zderzaku, bo było je widać jak przymierzałem niżej zderzak. Nie będę robił nowych otworów. Po prostu przykleję zderzak do karoseri. Jeszcze jedna warstwa szpachlowki, niech sobie schnie i walcze z kierunkami. Napiszę potem co mi wyszło.
Hah... Zachciało mi się świateł teraz mam makaron kabli pod fiatem.. Może upchne trochę tego pod maską jako wiązka elektryczna,
-
Kubek kawy i poranna porcja fiata
zerwałem kierunki. Poszpachlowalem dziury po zderzaku, bo było je widać jak przymierzałem niżej zderzak. Nie będę robił nowych otworów. Po prostu przykleję zderzak do karoseri. Jeszcze jedna warstwa szpachlowki, niech sobie schnie i walcze z kierunkami. Napiszę potem co mi wyszło.
Hah... Zachciało mi się świateł teraz mam makaron kabli pod fiatem.. Może upchne trochę tego pod maską jako wiązka elektryczna,
-
Mam wrażenie, że koła są nieco za dużej średnicy a jeszcze pewnie chcesz dodać bieżnik.
Na linku porównanie
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-125p-sprzedam-ID6DPw0i.html?
-
Mam wrażenie, że koła są nieco za dużej średnicy a jeszcze pewnie chcesz dodać bieżnik.
Na linku porównanie
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-125p-sprzedam-ID6DPw0i.html?
Hm.. wygląda rewelka, ale czy nie ciutek przyduże te światła z tyłu?
Wydają się nienaturalnie wielkie