WSK GIL, Modelik
-
Wczorajsze i dzisiejsze dłubanie przy kierownicy. Dla potomnych , kleić kierownicę trzeba z pewną poprawką na kąt zawieszenia przedniego w stosunku do kierowcy , tak samo przełącznik świateł i klamki sprzęgła i hamulca przedniego. Do klejenia kierownicy z uchwytami kierownicy żywicy epoksydowej , dodatkowo jeszcze na gotowo będzie osadzona cała kierownica właśnie na żywicy epoksydowej , polecam Gorilla
-
Wczorajsze i dzisiejsze dłubanie przy kierownicy. Dla potomnych , kleić kierownicę trzeba z pewną poprawką na kąt zawieszenia przedniego w stosunku do kierowcy , tak samo przełącznik świateł i klamki sprzęgła i hamulca przedniego. Do klejenia kierownicy z uchwytami kierownicy żywicy epoksydowej , dodatkowo jeszcze na gotowo będzie osadzona cała kierownica właśnie na żywicy epoksydowej , polecam Gorilla
-
Znowu tu składasz prawdziwy motocykl.
Gięta rura kierownicy tym razem to mój faworyt.
To będzie WSPANIAŁY model!
Dzięki wielkie za opinię, ale nie jestem bardzo zadowolony z efektu klamek , przełącznik świateł fajnie się eksponuje, mała rada dla tych co bawią się metalizerami , najlepszy pod lakier jest firmy MIG , nie traci efektu za dużo. Już kilka razy robiłem i efekt jest noooo zadowalający . Nie chcę tu reklamować firmy , ale inaczej nie da rady polecić tych farb , nadają się pod pędzel i aero ( są to farby akrylowe i trzeba mieć trochę praktyki przy ich malowaniu ) . Chcę się z WSK pokazać na wystawie modeli w Stalowej Woli 3Czerwca, może jeszcze coś przywiozę .
-
Znowu tu składasz prawdziwy motocykl.
Gięta rura kierownicy tym razem to mój faworyt.
To będzie WSPANIAŁY model!
Dzięki wielkie za opinię, ale nie jestem bardzo zadowolony z efektu klamek , przełącznik świateł fajnie się eksponuje, mała rada dla tych co bawią się metalizerami , najlepszy pod lakier jest firmy MIG , nie traci efektu za dużo. Już kilka razy robiłem i efekt jest noooo zadowalający . Nie chcę tu reklamować firmy , ale inaczej nie da rady polecić tych farb , nadają się pod pędzel i aero ( są to farby akrylowe i trzeba mieć trochę praktyki przy ich malowaniu ) . Chcę się z WSK pokazać na wystawie modeli w Stalowej Woli 3Czerwca, może jeszcze coś przywiozę .
-
Mig faktycznie ma duża paletę metalizerów. Widząc efekty to warto się w nie zaopatrzyć. Klamki możesz na koniec pomalować podkładem. Wykorzystaj efekt napięcia powierzchniowego cieczy i nanieś go grubiej a po wyschnięciu nie szlifuj. Taki zabieg ładnie klamki wyobli. Ja tak robiłem z uszczelkami szyb, że z płaskich zmieniały się w lekko zaokrąglone w przekroju.
-
Mig faktycznie ma duża paletę metalizerów. Widząc efekty to warto się w nie zaopatrzyć. Klamki możesz na koniec pomalować podkładem. Wykorzystaj efekt napięcia powierzchniowego cieczy i nanieś go grubiej a po wyschnięciu nie szlifuj. Taki zabieg ładnie klamki wyobli. Ja tak robiłem z uszczelkami szyb, że z płaskich zmieniały się w lekko zaokrąglone w przekroju.
-
Mig faktycznie ma duża paletę metalizerów. Widząc efekty to warto się w nie zaopatrzyć. Klamki możesz na koniec pomalować podkładem. Wykorzystaj efekt napięcia powierzchniowego cieczy i nanieś go grubiej a po wyschnięciu nie szlifuj. Taki zabieg ładnie klamki wyobli. Ja tak robiłem z uszczelkami szyb, że z płaskich zmieniały się w lekko zaokrąglone w przekroju.
-
Mig faktycznie ma duża paletę metalizerów. Widząc efekty to warto się w nie zaopatrzyć. Klamki możesz na koniec pomalować podkładem. Wykorzystaj efekt napięcia powierzchniowego cieczy i nanieś go grubiej a po wyschnięciu nie szlifuj. Taki zabieg ładnie klamki wyobli. Ja tak robiłem z uszczelkami szyb, że z płaskich zmieniały się w lekko zaokrąglone w przekroju.
Kolejna paczka fotek z finalnej wersji zbiornika, kalki z logo były zamawiane od Mr.Decal