Pruski Parowóz P3.1
- 2020-01-19
- Fokus

- Pojazdy szynowe

Pruski parowóz P3.1 w skali 1:25.Bardzo dobrze opracowany.Nie było żadnych problemów ze złożeniem ciuchci. Po raz pierwszy użyłem aerografu.Pomalowałem nim lokomotywę, i z efektu jestem zadowolony. Gorzej z tendrem: aerograf odmówił posłuszeństwa, i musiałem tender pomalować pędzlem. Nie wiem co się stało. Po malowaniu lokomotywy aerograf wyczyściłem bardzo dokładnie, złożyłem tak jak było w stanie pierwotnym....i klops. Muszę się jeszcze w tej kwestii jeszcze douczyć. Drugim mankamentem są tabliczki grawerowane. Nie wyszło mi malowanie ich, straciłem nerwy ,i przykleiłem zwykłe. Pod tabliczki dałem minimalną ilość kleju, żeby w przyszłości zmienić na grawerowane ( jak się nauczę je malować). Nie prowadziłem relacji z budowy , więc wrzuciłem całkiem sporo zdjęć, łącznie z tymi z budowy.
Komentarze
-
Fantastyczny! Jestem pełen podziwu dla twojej pracy.
-
Fantastyczny! Jestem pełen podziwu dla twojej pracy.
-
Podoba mi się bardzo i sam parowóz i wykonanie, pierwsza klasa. Dach kabiny to pewnie lekko w dół po tym jak bandyci skakali po nim :) Gratulacje i jak dla mnie to rewelacja i wspaniały efekt. Sam parowóz piękny.
-
Podoba mi się bardzo i sam parowóz i wykonanie, pierwsza klasa. Dach kabiny to pewnie lekko w dół po tym jak bandyci skakali po nim :) Gratulacje i jak dla mnie to rewelacja i wspaniały efekt. Sam parowóz piękny.
-
Chyba jeden z ładniejszych parowozów, taki z lekka westernowy. Dla mnie zrobiony bardzo ładnie, oprócz n/w daszka na bakier. Zdjęcia niektóre trochę szwankuję z oświetleniem, które gdzieś bokiem się wkrada w obiektyw. Bardzo ładne torowisko, choć wolałbym troszkę bardziej brudną deskę, ale to tylko kwestia gustu.
-
Chyba jeden z ładniejszych parowozów, taki z lekka westernowy. Dla mnie zrobiony bardzo ładnie, oprócz n/w daszka na bakier. Zdjęcia niektóre trochę szwankuję z oświetleniem, które gdzieś bokiem się wkrada w obiektyw. Bardzo ładne torowisko, choć wolałbym troszkę bardziej brudną deskę, ale to tylko kwestia gustu.
-
Ogólnie ładnie, wiadomo, że pare rzeczy można było zrobić lepiej. Na moje oko, chyba za szybko idzie produkcja. Ta kabina opuszczona na zad najsłabiej wygląda. No czegoś tu brak. Chyba jednak cierpliwości i czasu. Dwaj najdzielniejsi wojacy jak mówił Kutuzov. I miał rację.
-
Ogólnie ładnie, wiadomo, że pare rzeczy można było zrobić lepiej. Na moje oko, chyba za szybko idzie produkcja. Ta kabina opuszczona na zad najsłabiej wygląda. No czegoś tu brak. Chyba jednak cierpliwości i czasu. Dwaj najdzielniejsi wojacy jak mówił Kutuzov. I miał rację.
-
Świetny parowóz. Masa roboty. Ale i piękny efekt. Tylko coś kabina maszynisty przekrzywiona do tyłu.
-
Świetny parowóz. Masa roboty. Ale i piękny efekt. Tylko coś kabina maszynisty przekrzywiona do tyłu.
-
Zawsze jestem pełen podziwy dla wszystkich budujących lokomotywy. Tutaj naprawdę potrzeba cierpliwości i precyzji bo od tego zalezy efekt końcowy. Piękna robota!
-
Zawsze jestem pełen podziwy dla wszystkich budujących lokomotywy. Tutaj naprawdę potrzeba cierpliwości i precyzji bo od tego zalezy efekt końcowy. Piękna robota!
-
Super. Wielkie gratulacje. Piękna, klasyczna lokomotywa. Jak z westernu (czyli z obecnego woj. zachodniopomorskiego :) ).
-
Super. Wielkie gratulacje. Piękna, klasyczna lokomotywa. Jak z westernu (czyli z obecnego woj. zachodniopomorskiego :) ).