Kupię niedrogi model dla początkującego Mistewicz

1. MilyLudzik87 2019-11-24 17:12:58

Witam jestem początkującym modelarzem i jak w tytule kupię model najlepiej chyba Mistewicz ale nie koniecznie 

1. Limaks 2019-11-25 07:35:08

Witaj. Nie wiem czy się orientujesz, ale pan Paweł Mistewicz wypuszczał na rynek dobrze albo nawet bardzo dobrze opracowane modele. Oczywiście jak na tamte czasy.

Ale teraz jest pytanie - czy dla początkujacych?

Nie określiłeś jakie tematy Cie interesują jeśli chodzi o tego autora. 

Z mojej strony mogę Ci zaproponować F-16 C z 99r (chyba). Mam jeden egzemplarz lekko sfatygowany czasem i oglądaniem. Arkusze z częściami są w dobrym stanie jak na 20 lat. 

1. Wojok 2019-11-25 10:57:22

Nie, nie, trzymaj się tego co pisałeś. Paweł Mistewicz wydaje bardzo dobre modele, ( jak na tamte czasy, i do dzisiaj ), i nie wszystkie skomplikowane. Gdyby Ci się udało zdobyć Małego Modelarza z Jego modelem japońskiego samolotu Zero, to miałbyś fajny model do nauki. Nie jest skomplikowany, a przez wszystkich chwalony za dokładność opracowania. Ale nawet jak wyrwiesz coś innego, to zawsze możesz coś uprościć, jednak zawsze masz gwarancję, że w razie wpadki, to nie wina modelu. A to jest bardzo ważne.

1. Jacek-KP 2019-11-26 18:08:56

Proponuję abyś wszedł na Allegro i tam jest dobra oferta nr 8688299708 dotycząca samolotu Messerschmitt Me-109G-2 trop z Małego Modelarza nr 3/2007. Model opracowany przez Pawła Mistewicza bardzo ładnie opracowany. Dobrze spasowany, ładna kolorystyka.

1. Jacek-KP 2019-11-28 16:50:09

Dużo tanich, ale fajnych modeli pojawiło się w WAK. Sam niedawno kupiłem kilka samolotów i bardzo mi się podobają. Są proste, ale jak ktoś nie ma czasu (tak, jak ja) to można się zabawić w szybkie klejenie. Tutaj masz adres w necie: http://www.sklep.wak.pl/index.php

1. MilyLudzik87 2019-12-02 11:37:51