Prom Stefan Batory - MM nr.10-11, 1970r.

1. Luki 2009-03-14 03:31:43

Witam wszystkich Klubowiczów .Jestem nowy w Waszym gronie więc się przedstawie. Moje imię to Łukasz, mam 25 lat a moje hobby to motoryzacja, moja kochana Żona  no i od jakiegoś czasu modele kartonowe. "Stefan Batory" jest moim pierwszym modelem od około 12 lat. Wcześniej tylko skleiłem śmigłowiec Mi-2 ale to jak byłem młody... z mniejszą cierpliwością. Teraz postanowiłem że wczasie wolnym musze coś innego porobić niż tylko chodzić spać... hehe no i przyszła taka myśl... zaczne kleić Małego Modelarza. Ok Teraz może dlaczego wybrałem "Stefana Batorego"Hmmm powodów jest wiele:1. Mieszkam teraz w angielskim mieście portowym do którego przypływają największe promy z całego świata i statki te robią na mnie ogromne wrażenie.2. Chciałem zacząć od modelu w miare nietrudnego ale i efektywnego po jego ukończeniu.3. Chciałem coś czasochłonnego... hehe ... podobno z charakteru jestem cierpliwy  No i tak wybrany został nasz sławny polski prom "Stefan Batory" z Małego Modelarza 10/11 z roku 1970.Jest to model zeskanowany i wydrukowany na papierze fotograficznym.Długo zastanawiałem się czy wybur tego papieru to mądre posunięcie... ale podczas klejenia papier ten zachowywał się świetnie. Problem tylko jest w tym aby bardzo uważać by podczas klejenia nie brudzić go klejem lub tłustymi palcami. Efekt jest wg. mnie pozytywny po sklejeniu takim papierem.Dobra teraz czas na relacje z budowy którą zaczołem w połoie grudnia 2008 roku. Skończyłbym wcześniej lecz ostatnio z wolnym czasem kiepsko... ale teraz stoznia rusza do pracy początek prac był ciężki bo wręgi mimo spasowania troche straciły na symetrii i musiałem troszke poszlifować papierkiem.Górny pokład zwichrował się lecz na ten który widać został naklejony nowy wydrukowany ponownie pokłąd i teraz jest ładny płaski.A teraz efekty po wklejeniu górnych pokłądów: No to tyle narazie z relacji. Prace są kntynuowane a temat będe aktualizował zaraz po kolejnym sklejaniu